wtorek, 16 sierpnia 2016

#163




Dokładnie rok temu opublikowałam moją pierwszą stylizację tutaj. Nie będę zdradzała swoich głębszych przemyśleń, jednak chciałabym wspomnieć o dwóch rzeczach, z których jestem bardzo zadowolona i poniekąd dumna. Pierwszą rzeczą jest progres, jaki zrobiłam w stylizowaniu mojej doll. To właśnie blog dał mi możliwość eksperymentowania i tym samym wykreowaniu swojego, własnego stylu. Drugim punktem jesteście Wy, komentatorzy. Zarówno Ci, którzy zobaczyli wszystkie mojej posty, jak i Ci, którzy dotarli tu później sprawiają, że nadal mam ogromną motywację do tworzenia stylizacji oraz bycia częścią stardollowej "blogosfery".  Dziękuję! ♥





~~Mini loteria~~ 

Z okazji mojej, małej rocznicy mam dla Was mini loterie. Jedynie wystarczy, że skomentujecie i ewentualnie napiszecie, co Was interesuję lub co już macie. :D
Wyniki podam 20.08. 




5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) gratuluję takiej okrągłej rocznicy i mam nadzieję na kolejne ;) a z loterii nie posiadam nic chociaż najbardziej podoba mi się nr 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest super :D
    Z loterii najbardziej chciałbym 3 lub 5 ;D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, Twoje stylizacje są piękne, zawsze takie dopracowane<3
    Dzisiejsza stylka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow to już rok :d Życzę kolejnego równie progresywnego ^^
    Stylka świetna bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem jednie, że to dla Ciebie świetny rok, jeżeli chodzi o stylizacje :D
    Chciałabym numer 3 lub 6.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)