niedziela, 16 lipca 2017

#195.


Hej, czy ktoś tu jeszcze zagląda? 
Długo zabierałam się do napisania tego posta, jednak ciągle natrafiałam na jakieś mniejsze lub większe przeszkody.  Dzisiaj stwierdziłam, że nie można odwlekać tego w nieskończoność. Chciałabym oficjalnie skończyć moją działalność na blogu. Istnieją rzeczy ważniejsze, a ja nie mam już czasu, by rozwijać go samodzielnie. 
Pisałam tu prawie dwa lata i mam duży sentyment do tego miejsca. Wspominałam o tym jak wiele zawdzięczam możliwości bycia częścią bloga już  w poście, który opublikowałam na moją rocznicę. Mimo to, nie chcę usilnie udawać, że jest mi przykro ani się tłumaczyć. Niestety świat rządzi się tak, że wszystko musi się kiedyś zakończyć. Dlatego nie ma co rozpaczać. Blog zostanie tak długo jak to możliwe w internecie i będzie wspaniałym wspomnieniem.
Na koniec chciałabym Wam wszystkim, obecnym ( 😥) i przeszłym czytelnikom serdecznie podziękować za spędzony tutaj czas, każdy komentarz i przede wszystkim obecność i zainteresowanie. 
Nie żegnam się, bo pewnie jeszcze nieraz zobaczymy się w odmętach stardollowego światka. 
Do zobaczenia! 





1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! :)